سینمایی دوستان با هنرمندی مهناز افشار و یوسف مرادیان

 

سارا : کی برمیگردی؟
 
سیا :نمیدونم ، شاید خیلی زود شایدم هیچ وقت
 
سارا : پس چرا اومدی؟
 
سیا : محض دلتنگی ، بدون خداحافظی نمیتونستم برم
 
سارا : موضوع چیه سیا ؟ پدرم بهت چی گفت ؟
 
سیا : نپرس سارا ، خواهش میکنم نپرس
 
سارا : پس منم باهات میام
 
سیا : بچه نشو سارا ، ستاره ی بخت من مثل شب سیاست ، تو یک عمر توو ناز و نعمت بزرگ شدی ، ولی من چی ؟ از وقتی چشم باز کردم وبال مادری بودم که تو خونه مردم کلفتی میکرد ، پدرت حق داره ، اگه منم جای اون بودم ،دختری که با زحمت بزرگ کردم دو دستی تحویل ی آدم ی لا قبا مثل خودم نمیدادم . منو تو ی وسله ی ناجوریم سارا
 
سارا : من باید بهت بگم بله که گفتم ،دیگه چی میخوای ؟
 
سیا : نمیخوام تو فدای آرزوهای ی آدم در به در به اسم سیا بشی .می فهمی؟
 
سارا : پس آرزو های من چی؟ آرزو های من چی سیا
 
سیا : بابام همیشه میگفت ؛ آرزو های آدم مثل برف زمستونه ، که با ی آفتاب آب میشه
 
سارا : پس ابری باش سیا ، ابری باش
 
سیا : میخوای اشکامو در بیاری؟
 
سارا : مگه تو در نیاوردی؟
 
سیا : خداحافظ سارا
 
سارا : سیا صبر کن ، صبر کن ؛ صبر کن سیا ، صبر کن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 19:23 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.